اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

درین دنیای بی کسی،کسی مرا یار نشد / هیچ ندارم و هیچکس مرا غم خوار نشد.
هرکس به فکرِ خویش،گم کرده است خود را / درین دیارِ بیگانه،کـَس مرا دلدار نشد.
یار بسیار ست و ماه بسیار و من بی یار / کس نیامد و مرا دل با یار نشد.
دلم گوشه اش خالی ست و مَه ندارد / درین دیار غربت کس مرا یک بار نشد.
هرکه خاتونی دارد درآن شهر دلش / چه کرده ام که مرا هم یک یار نشد.
خاتون ها یک به یک در وصف یار ایستاده اند / بیا و ببین که مرا وصف هم یک بار نشد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: